MAMY NASZEGO WŁASNEGO BLOGA

Drodzy Rodzice, kochane Dzieci!

Ponieważ nie każdy chce oglądać, co dzieje się w moim akwarium, za sugestią Pani Mireli postanowiłam założyć bloga tylko dla nas - "Myszkowego". Można go znaleźć pod adresem:
myszkiwdomu.blogspot.com 

Od teraz wszystkie nasze sprawy będę zamieszczać właśnie tam.
Proszę nie przysyłać do zamieszczenia na stronie wizerunków dzieci (zdjęć czy filmów), bo w związku z RODO nie możemy na prywatnym blogu publikować takich rzeczy. Owszem, chętnie popatrzę na nasze pociechy, ale nie mogę wkleić ich zdjęć.

Oczywiście, kto chce, to może zaglądać na mojego bloga, żeby pooglądać życie w akwarium. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja krewetka "Redka"

Moja kochana krewecia. Lubią tak wchodzić na korzeń i coś tam konsumować. Mam ich chyba 7, a w każdym razie powinno tyle być, ale ...